מג’יק טאצ’ הכלי שלך לפיסול הפנים

אז איך בעצם יוצרים מראה של “חיטוב ופיסול” בפנים? הדבר נעשה בעזרת הבנה ולמידה של אור וצל בשפה של המאפרים אנחנו קוראים לזה הארות והצללות וגם קונטור .

העיקון המנחה שלנו בטכניקה זו הוא: הדגשות,הצללות וטישטושים של אזורים שונים בפנים למשל: כדי להצליל ולהבליט את עצמות הלחיים נניח מתחת לעצם טוש קוניסלר בגוון חום DARK ונטשטש בעזרת ספוגית/ מברשת.

עוד דוגמא אם המצח שלך הוא נצח (חח בהומור) הכוונה אם המצח נחשב לגבוה אז נניח טוש קוניסלר בגוון חום DARK בחלק העליון של המצח בהתאם למתאר של הפנים ונטשטש זאת ה”אפקט האיפורי” שהתקבל שמסתכלים עלייך ייראה שהמצח קצר יותר על ידי הצללה שנוצרה.

הזכרתי גוון כהה עכשיו צריך לשאול איך יוצרים מראה של “אור” בפנים?  לשם כך נעזר שוב ב”טוש קוניסלר” בגוון בהיר בהתאמות לגוון העור בגוונים הבהירים יש לנו : לייט, מדיום, או גוון 0 שנחשב להכי בהיר.

נניח אותם באיזורים שנרצה להאיר בפנים שהקו המנחה הוא אור =”מגדיל” , הזכרתי את המצח אז הדוגמא ההפוכה במידה והמצח שלך הוא ממש קטן אז נניח בו טוש קוניסלר בגוון בהיר על מנת שיראה שנקבל אפקט של מראה גדול יותר.

אחד השימושים שאני מאוד אוהב ונחשב מבחינתי להכי יפה לעבוד עם הנחה של טוש קוניסלר בהיר להניח מתחת לעין זה ממש פותח את המראה ויוצר לנו אפקט מרשים של וואוו .

הטוש קוניסלר מאוד נוח לעבודה על קווי המתאר של הפנים ברגע שיש לך כלי עבודה נוח והבנת את העקרונות של איפור קונטור עניין “פיסול הפנים” הופך להרבה יותר קל!

הטוש קוניסלר  נקרא באתר כ- קונסילר מג’יק טאצ’ והוא מגיע ב-4 גוונים .

בתמונה הזאת ניתן לראות את הסברי המלל באופן מעשי :

קונטור עידו שוחט

סל קניות

0
הוסיפי עוד 349 למשלוח חינם
0%
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

הצטרפות למועדון לקוחות

לאחר מילוי הטופס קופון עם 10% הנחה יישלח אלייך למייל וכן אפשר להשתמש בו כבר מהקנייה הראשונה! תהני 😘

צ׳אט עם מאפר